Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с ролките на пистовият ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с ролките на пистовият ремък

    та преди седмица смених консумативи на колата от подписа но нямах възможност да сменя ролките към пистовият ремък и смених само ремъка защото беше нецепен и от тогава когато запаля колата и е още студена и не подавам газ( колата е на свободна или работи на място) се чува едно свирене от тези ролки но когато подавам газ(газ на място или когато е в движение) това свирене спира а когато колата дигне над 75 градуса спира да свири изобщо та говорих с няколко майстори тук в Свищов но преди да дам ~350 лв за ролки искам да попитам и тук от какво може да е това и ако е от ролките какви са опасностите ако не ги сменя? Благодаря предварително
    Алфа Ромео 156 2,4 ЖТД `98

  • #2
    И моите свирят. Щом само свирят няма страшно. Ще изкарат още много. Опасност има. Заради тях можеш да скъсаш ремък. От там да спре да върти водната помпа и да ти прегрее мотора. Но ти ако го скъсаш ще усетиш. Те ще ти светнат лампите на таблото за генератора.

    Карай. Няма Страшно. Ама ще трябва да ги смениш все някога де. Иначе рискуваш да те остави на пътя, което не е приятно.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      кво общо има водната помпа с пистовия ремък?
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        освен това 99% проблемът на колегата със свиренето не е от ролките
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Аа той бил с JTD. Сори, на мен помпата ми се двици от пистовия. При мен свиренето е от ролките. Като ги махах и имаха луфт в лагерите.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem
            Аа той бил с JTD. Сори, на мен помпата ми се двици от пистовия. При мен свиренето е от ролките. Като ги махах и имаха луфт в лагерите.
            Грешиш водната помпа се върти от ангренажа но ролката и не е назъбена а е глатка защото ремъка я вътри с глатката си част
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev
              Първоначално публикувано от oem
              Аа той бил с JTD. Сори, на мен помпата ми се двици от пистовия. При мен свиренето е от ролките. Като ги махах и имаха луфт в лагерите.
              Грешиш водната помпа се върти от ангренажа но ролката и не е назъбена а е глатка защото ремъка я вътри с глатката си част
              Хм... Трябваше да се загледам по-добре... верно е така.

              П.С. Ма нали трябваше да се направя на разбирач. Да се раязпиша аз, че съм казал нещо...

              И то в този случай, дори да скасаме пистов ремък, можем преспокойно да се придвижим до сервиз. Той акомулатора ще си дава ток на всякъде.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                да то на акумулатора алтернатор не му трябва
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #9
                  свирене

                  според мен свиренето е от ремъка, а не от ролките,
                  обикновенно като се качи нов ремък, след около 1000 км. той се отпуска леко и трябва да се обтегне пак леко.
                  свиренето на студено е типичен белег за това, та не бързай със смяната на ролките
                  иначе ролките се проверяват за шум след като се свали ремъка
                  156 2,4 jtd

                  Comment


                  • #10
                    там е проблема че не не съм минал още 1000 км даже значи като си я зех от майсторите си беше добре и като я запалих на следващата сутрин и почна да свири и така от около 5-6 дена
                    Алфа Ромео 156 2,4 ЖТД `98

                    Comment


                    • #11
                      И от къде се обтяга пистовия ремък?

                      Не е ли от самонатягащата ролка!? / или както й е там името /
                      Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
                      Citroen BX-19GT, 85
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

                      Comment


                      • #12
                        абсолютно същата история и при мен леко свирене - тънко и с висок
                        тон и го няма всеки път, а ако се появи като загрее 70 - 75 градуса и спира, което ме кара да мисля че не са ролки, а ся се сещам че свирещ ремък се пробва като го полееш с вода - спира и мисля да пробвам та да се разбере но го имаше по често докато беше по студено сега много по рядко, сутрин понякога
                        156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
                        TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

                        Comment


                        • #13
                          re

                          колеги и при мене е така ама вече 2-4 хил километра все си посвирва от време на време,наистина се пробва сус вода,като се полее леко когато работи двг-то
                          156 2,4jtd

                          Comment


                          • #14
                            Значи ако свири ремъка значи преплъзва. Щом преплъзва или не се оптяга добре или вече е късно. След дълго приплъзване по ролките се заглаждат пистите най вече на шайбата на коляновия вал и идва един красив момент във който дори и новия ремък и оттяжна ролка не вършат работа, каналите се износват и заглаждат- шайбата става аут и трябва нова. Така че ако ви преплъзва ремъка вземете мерки на време. Преплъзването може да се дължи и на трудно движещ се (пред затягане ) лагер на генератор климатик хидравлика или ролка.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Колега beatbox ролката на оптегача стува 29 лв, ремъка 30 лв. Днес ми се скъса ремъка та съм наясно с цените. Сам можеш да си ги смениш. Ама това да ти искат 350 лв. малко прекалено ми се вижда, ама какво да се чудя аз съм патил от свищовски "майстори".

                              Сърцата са по-капризни от умовете.

                              Comment

                              Working...
                              X